Thursday 25 January 2018

Alhamdulillah Naim dah semakin sihat

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Alhamdulillah anak syurga sorang ni dah semakin sihat hari ini. Dari Jumaat lepas lagi Naim tak sihat, muntah2 dan tiada selera makan. Sedih ibu tengok keadaan Naim macam tu... dah masakkan semua makanan kegemaran Naim pun masih tak mau makan. Tapi, hari ni syukur sangat sebab naim dah mula makan dan nampak ceria. Cikgu juga bagitau keadaan Naim bertambah baik di sekolah dan boleh belajar dan melakukan tugasan yang diberi dengan baik.

Anak syurga ibu dan ayah...
Sebenarnya, sejak minggu lepas Naim mengalami stress... Ibu perasan sebab naim susah nak bangun pagi, tak nak ke sekolah, dan tak ceria seperti selalu. Naim juga tantrum yang teruk pada minggu lepas semasa di sekolah... menghempaskan badan ke lantai dan menghantuk kepalanya di lantai. Allah saja yang tahu betapa risaunya hati ibu dan ayah melihat Naim dalam keadaan begitu. Mungkin Naim masih belum dapat menerima suasana dan rakan2 baru dalam kelas sejak masuk Darjah 1. Apapun ibu percaya... lambat laun naim akan terbiasa dan dapat menerima persekitaran kelas yang baru dan dapat mengikuti pembelajaran dengan baik.

Doa ibu dan ayah sentiasa mengiringi langkahmu wahai anak.... Semoga semua yang berlaku baik-baik saja dan semoga Allah sentiasa melindungi dirimu. Amin.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment