Friday 11 August 2017

Abang Naim dan River Cruise

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Alhamdulillah en suami telah selamat menjalani pembedahan di lutut kirinya semalam. Semoga Allah memberikan kesembuhan sepenuhnya kepada en suami. Pagi tadi bawa Naim melawat ayahnya di hospital. Walaupun naim anak syurga (autisme), Alhamdulillah naim faham yang ayahnya sedang sakit dan baru lepas menjalani pembedahan. Naim hanya duduk diam dan tidak mengganggu ayah yang sedang sakit... hehe cuma teruja bila nampak makanan dan buah-buahan kat bilik ayah.

Selesai melawat en suami, saya bawa naim bersiar-siar di tepi sungai Melaka berhadapan dengan Kampung Morten. Seronoknya naim dapat jalan-jalan tepi sungai yang cantik dan bersih... Setiap kali river cruise melintasi kami, naim akan menjerit suka dan melambai-lambaikan tangan kepada pelancong yang berada dalam river cruise tu.





Mama juga happy bila tengok abang naim gembira macam tu... in shaa Allah nanti bila ada kelapangan, kita naik river cruise tu ya sayang. (hehe nama je duduk Melaka, tapi tak pernah pun naik lagi river cruise, menara taming sari dan yang seangkatan dengannya)

Wassalam.

No comments:

Post a Comment